hallonsmoothies.blogg.se

Victoria's Secret

 
Godmorgon! Hoppas att ni mår bra och passa på att njuta av den sista helg dagen innan skolan börjar ;-) Jag måste verkligen rekommendera alla Victoria's secret body mist's. De luktar verkligen gudomligt gott! Fast det finns en som jag tycker luktar godast och det är Coconut passion - vanilj & kokos. Dessa finns att köpa på internet, jag tror att de kostar 119 :- på Nordicfeel.se :-) 
 








Cornelia (StayStrong!)
11 November, kl. 16:10 | Blogg;

Coconut Passion luktar jättegott, fin blogg btw :)

Svar: Åh tack! <3
hallonsmoothies.blogg.se

missnatta.blogg.se
11 November, kl. 16:34 | Blogg; http://missnatta.blogg.se/

Gud, vad hypade dessa är! Får väl ta och köpa en och vara med i gänget haha!

Svar: Hihi ja det tycker jag! <3
hallonsmoothies.blogg.se

Star_25
11 November, kl. 16:46 | Blogg; http://josefinaroberg.blogg.se

Men åååhh jag vill också ha!

Svar: hihi^^
hallonsmoothies.blogg.se

aka
11 November, kl. 16:59 | Blogg;

åh fint

Unke'd
11 November, kl. 17:10 | Blogg;

Funderar att köpaa jag med

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback